woensdag 16 december 2015

De perfecte kerst nagellak


Vandaag heb ik een review voor jullie van China glaze Ruby pumps. Dit is 1 van de bekendste lakken van China glaze. Ik had hem raar genoeg nog niet in bezit en dat leek mij hoog tijd. Dit is namelijk de perfecte nagellak voor kerst. Natuurlijk kun je hem dragen wanneer je maar wilt, maar voor kerst is hij heel erg geschikt. 


Glitter nagellak is altijd zo lastig vast te leggen op camera.. 
Maar Ruby Pumps is een prachtige donker rode nagellak met licht rode glitters erin. Het zijn hele fijne glitters waardoor je nagellak mooi glad blijft. Dit is ook weer gemakkelijker te verwijderen dan grove glitters. Altijd een pluspunt. Ik vind hem prachtig! Hij is in het echt nog veel mooier, maar dat krijg ik niet mooi in beeld. Ik ben er ontzettend blij mee en snap niet waarom ik zolang heb gewacht met het kopen van deze lak.
De nagellak dekt in 2 laagjes. Dit is erg netjes voor een nagellak. En droogt snel. Ik draag op deze foto's er wel een topcoat overheen. Dit maakt de lak nog glanzender en dat vind ik zelf erg mooi staan, maar je zou het ook prima zonder kunnen dragen. 

Ik heb mijn nagellak gekocht bij themakeupspot.nl. Hier kosten China glaze nagellakken 7,15 euro. Dit is een nagellak die ik zeker ga dragen bij het kerstdiner. Ik kan niet wachten! China glaze blijft ook altijd goed zitten bij mij en lakt erg prettig. Wat vind jij van deze glitter lak?

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige dieprode kleur! Ik ben onder de indruk! Goede keuze :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, super mooie kleur! Heel leuk met die glitters erin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zeker een mooi kleurtje en ik vind hem ook wel goed bij kerst passen! En glitters doen het altijd goed :')

    BeantwoordenVerwijderen