woensdag 9 december 2015

Mijn doelen voor December

Ik ben een beetje laat, maar het kan nog net vind ik. Mijn laatste doelen voor dit jaar! Stiekem voelt dat wel een beetje gek, maar ik heb ook zeker wel veel zin in het volgende jaar. Ik kijk vandaag terug op de maand november. Ben erg benieuwd of ik mijn doelen gehaald heb en ik stel dus nieuwe doelen op voor komende maand. 

November ging voor mijn gevoel wel heel erg snel. Natuurlijk zeggen we dit allemaal elke maand, maar het voelde toch echt zo. Het was een beetje een gekke maand. Met veel leuke dingen maar helaas ook wat minder leuke dingen.

Mijn doelen voor november waren:

- Meer experimenteren met kleur
- In de Sinterklaas stemming komen
- Een vast ritme aanhouden
- Creatief zijn op een andere manier


Nu kan ik alvast zeggen dat dit in het begin van de maand erg goed ging. Daarna werd ik ziek en is er niet zoveel meer van gekomen. Ik heb meerdere keren met kleur geƫxperimenteerd in mijn tekeningen. De ene keer had ik voor mezelf 4 kleuren aquarel uitgezocht en daar een hele tekening mee gemaakt (mengen mag) zo krijg je een mooi samenhangend kleuren palette. Ook heb ik een keer een tekening gemaakt waarbij ik de lijnen met een bronzen gel pen heb gedaan, dat was ook best een leuk effect.
De tekening waarbij ik maar 4 kleuren had gekozen


Sinterklaas is alweer voorbij, maar het is zeker wel gelukt om in de Sinterklaasstemming te komen dit jaar. Het was weer heel erg gezellig. Ik heb veel ijs gemaakt voor het diner en lekker gekookt en veel gegeten. Leuke cadeautjes gekocht en gekregen! Dit jaar heb ik niet de intocht gekeken op tv. Dit doe ik vaak wel. Zo leuk om al die enthousiaste kindjes te zien en het hoort natuurlijk wel een beetje bij sinterklaas, maar dit keer sloeg ik het over. Gelukkig maakte dat het feest niet minder leuk.

Een vast ritme aanhouden is wel gelukt! Ik ben elke dag op een goeie tijd op bed gegaan en weer opgestaan. Daar ben ik best tevreden over. Ook wel belangrijk denk ik als je je niet zo lekker voelt.

Creatief zijn op een andere manier heb ik ook gedaan. Ik heb namelijk veel gehaakt. Het resultaat daarvan laat ik later nog een keer zien!

En dan nu de doelen voor december. Ik moet het eventjes rustig aan doen omdat het dus eventjes allemaal niet zo goed gaat met mijn gezondheid. Ik heb wat ziekenhuis bezoekers op de planning staan en natuurlijk de drukke feestdagen. Daarom heen zal ik veel moeten rusten en dus mijn doelen daar wat op aan moeten passen, maar dat gaat vast lukken!

Mijn doelen voor de maand december zijn:

- heel veel lekker eten!
- rusten wanneer het nodig is, niet teveel willen doen
- blijven schetsen


Dit moet vast wel lukken toch? Ik wil heel graag mijn schetsboek vol krijgen, maar ik ben er nog lang niet haha. Tot die tijd mag ik eigenlijk niet een nieuwe kopen van mezelf, want dan maak ik mijn oude niet meer vol. Sowieso is het een goed voornemen om veel te blijven tekenen dus dat wil ik ook zeker doen deze maand. En lekker eten moet niet zo moeilijk zijn met kerst voor de deur. Zolang ik maar wel mijn rust neem deze maand komt het allemaal wel goed.

Ik wens jullie alvast een hele fijne maand en hele fijne feestdagen toe! Wat zijn jouw doelen voor december? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen