donderdag 31 december 2015

Mijn laatste tekeningen van dit jaar..

Ik heb in de kerstvakantie wat minder getekend dan gewoonlijk, omdat ik het erg druk had (wie niet rond de feestdagen?). Maar het is mij nog gelukt om een aantal dingen te maken. De laatste tekeningen van dit jaar.. Ik wil ze vandaag, op de laatste dag, graag met jullie delen. 

Het zijn 2 pagina's uit mijn Moleskine schetsboek. Niet allemaal in 1 keer gemaakt, maar gezien ik een schetsboek heb dat net iets groter is dan een A4 past er aardig wat op 1 pagina. Ik heb niet zoveel te vertellen dit keer. Geen speciale technieken geprobeerd of zo, maar gewoon plezier gehad in het schilderen. Dus enjoy :)







Hopelijk vonden jullie het leuk om deze 2 pagina's te zien. Ik heb wat closeups gemaakt zodat het hopelijk goed te zien is. Ik vind het zelf wel leuke pagina's geworden. Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling! Doe voorzichtig! En een heel erg gelukkig en gezond 2016. Dan zie ik jullie hopelijk in het nieuwe jaar weer! 

3 opmerkingen:

  1. Echt een leuke tekeningen weer! Ik vind vooral het rechter meisje van de 4e foto erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen