woensdag 2 december 2015

Update - ziek

Het is lekker rustig op mijn blog. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Afgelopen zondag is er geen Illustration Sunday online gekomen. Dit omdat ik niks getekend heb, maar hier is een reden voor. Ik ben namelijk ziek. Hierdoor voel ik mij niet goed genoeg om mij te focussen op tekenen. Ik probeer nog wel wat bezig te blijven, maar ik heb weinig om over te bloggen. Dus vandaag even een bijklets artikel. 

Ik hoop natuurlijk dat ik mij snel weer beter ga voelen. Ik heb hier namelijk al weken last van, maar sinds een paar weken is het echt belemmerend geworden. Ik heb medicatie gekregen en dat heeft gewoon tijd nodig. Dan kan ik daarna weer lekker tekenen en bloggen. Hopelijk vinden jullie het niet erg dat het eventjes wat rustiger is. Wel jammer zo vlak voor de feestdagen, maar hopelijk gaat het snel over.

Het is ook elke keer zo donker in huis en ik heb geen goeie daglicht lampen om mooie foto's te maken. Ik weet niet hoe andere bloggers dit oplossen, want het is wel vervelend.

Ik heb dus afgelopen tijd niet heel veel gedaan. Wat cadeautjes gekocht (het is bijna 5 december!) en dingen voor in huis om alles wat gezelliger te maken. Onze woning was namelijk nog erg kaal. Er stonden alleen wat dode planten in. Dus ik heb nieuwe planten gekocht en potten en nu is het al een stuk gezelliger. Verder zijn we veel lampen en dingen aan het ophangen. De laatste dingetjes wat afmaken. In de kerstvakantie moet nog het laatste geschilderd worden en dan kan ik bezig met het inrichten van mijn hobby kamer. Daar heb ik heel veel zin in! Ik ben al wat inspiratie aan het zoeken daarvoor.

Ik hoop dat jullie een fijne sinterklaas viering hebben met familie of vrienden! Of in ieder geval lekker veel pepernoten en snoep eten. Het kan nu nog! Hopelijk kan ik in de loop van volgende week weer eventjes wat meer bloggen. Zijn er nog dingen die jullie willen zien op deze blog? Of tips? Zo, heb ik jullie weer even op de hoogte gesteld. Jammer genoeg is mijn leven nu eventjes niet spannender dan dit, maar dat komt wel weer. Zo weten jullie in ieder geval even dat ik niet gestopt ben met deze blog maar straks weer gewoon verder ga. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen