vrijdag 15 januari 2016

Essie - In the cabana

De nagellak kleur die ik jullie vandaag laat zien is niet de meest originele kleur die je kunt vinden. Toch is het een kleur waar ik erg verliefd op ben. Essie 'in the cabana' is namelijk een hele mooie heldere hemelsblauwe kleur. Niks meer en niks minder. Na al die glitters van de feestdagen had ik wel even behoefte aan iets simpelers, maar zeker niet minder mooi!


Ik had nog niet zo'n kleur in mijn collectie. Maar ook al heb je dat wel, vind ik alsnog dat je hem moet aanschaffen haha. Het is zo'n mooie heldere kleur. En blauw staat bij veel kleding, dat is ook wel handig. Ik vind Essie sowieso een prettig merk. Hun nagellakken verschillen alleen wel erg in formule. Soms heb je er een aantal tussen te zitten die vreselijk dekken. In the cabana is daar gelukkig niet 1 van. Essie is erg goed in blauwe tinten. Deze lak dekt netjes in 2 laagjes. Op de fotos draag ik er een glanzende topcoat over.  
Essie is online goed verkrijgbaar, zelfs bol.com verkoopt het! Maar ook bij o.a. de Etos kun je Essie nagellak kopen. Zelf heb ik deze nagellak via nailsupplies gekocht, daar is het een stuk goedkoper maar komt het wel uit Amerika dus heb je duurdere verzendkosten. 
Ik ben erg blij met deze nagellak en draag hem regelmatig. Wat vind jij van deze blauwe kleur? 

1 opmerking: