maandag 4 januari 2016

Glitter nagellak haul

Ik liet jullie eerder al een mooie rode glitter lak zien die ik besteld had, maar dit was niet het enige wat ik had besteld. Ik laat jullie graag zien wat ik heb gekocht. Prachtige glitter nagellakken! Ze waren vooral leuk voor de feestdagen, maar ook nu kun je wel wat extra sparkle gebruiken toch? Ik word er in ieder geval altijd erg vrolijk van. 

Ik bestelde alles bij the make up spot. Dit is een nederlandse webshop die veel make-up en nagellak verkoopt. Allereerst wilde ik een aantal nagellakken van de 'cheers' collectie van china glaze hebben. Deze waren alleen heel vaak uitverkocht, dus zodra het aangevuld was heb ik besteld wat beschikbaar was.
De eerste die ik van deze collectie kocht was 'coal hands, warm heart'. Een hele mooie blauw/zwarte glitter nagellak met holografische glitters er in. Ik vind het prachtig! Het zijn vrij grove glitters waar ik meestal niet van hou, maar ik vind het bij deze lak erg mooi. Deze droeg ik op oud en nieuw. Met 2 laagjes dekt deze lak volledig.
Ook kocht ik 'Brand sparkling new year'. Deze lijkt wel wat op de vorige lak, maar dan in het paars. Wederom heel erg mooie holografische glitters. Dekt goed in 2 lagen, wel vond ik dat de lak iets dikker aanbracht dan de zwart/blauwe variant. 
'Ruby Pumps' is een erg bekende rode glitter lak van China glaze. Hier heb ik al een review over geschreven! Klik hier als je dit lezen wilt. Ik ben zo blij dat ik deze nu in mijn collectie heb! Ik heb deze met kerst met veel plezier gedragen. Dekt ook netjes in 2 laagjes. Wel zou ik er een topcoat overheen dragen, dan komen de glitters nog mooier naar voren. 
En als laatste kocht ik Essie 'Jazzy jubilant'. Helaas was er iets mis met deze lak, de roze glitters hebben afgelaten in de lak waardoor de basis lak niet doorschijnend meer is en de glitters zilver zijn geworden.. Dit maakt hem een heel stuk minder mooi. Jammer! Gelukkig heb ik netjes mijn geld terug gekregen. 

Dat waren dan de nagellakken die ik besteld heb. Welke vind jij het mooist? Ik hoor graag of jullie swatches willen zien! Ik heb ze allemaal al meerdere keren gedragen inmiddels en ik ben er erg blij mee! 

3 opmerkingen:

  1. Die Brand sparkling new year is supermooie zeg! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die glitters, ik ben dol op glitters! Mooie lakjes allemaal, maar de 'coal hands, warm heart' vind ik de mooiste ;)

    BeantwoordenVerwijderen