zondag 6 maart 2016

Illustration Sunday #23

Vandaag even een update van mijn illustraties van de afgelopen weken. Ik heb voor mijn doen weinig getekend, maar alles met elkaar vormt toch nog een mooi artikel vol. Door ziekte had ik niet veel energie om te schilderen of te tekenen, maar zo nu en dan kon ik het toch niet laten. Dit is dan niet mijn beste werk vind ik zelf, maar wel leuk om te delen. 



We beginnen met een hele random pagina.. In het rechter meisje heb ik geprobeerd eens wat meer details in het gezicht te tekenen. Even een iets andere stijl. Weet nog niet helemaal wat ik hiervan vind. En het linker meisje, althans ik denk dat het een meisje is haha was een leuke oefening op een gezichtsuitdrukking. 
 Close up
Weer een vrij random pagina, ik wilde deze houding graag tekenen en de rest ontstond vanzelf. Een beetje galaxy achtig. Ik vind de kleuren wel leuk zo.
Een pagina waar ik wat meer tevreden over ben. 2 meisjes en een hond. Leuk om weer eens dieren te schilderen. De onderste 3 vakjes is waterverf met zout, als experimentje. Kijken wat voor effect ik op welke manier bereik.
Aan deze pagina heb ik veel tijd besteed. Ik vind vooral de kat erg leuk haha. Achtergronden zijn nog steeds niet mijn sterkste punt maar ik probeer er toch op te blijven oefenen. Het was erg leuk om de kleding en dergelijke te bedenken. 
Nog zo'n pagina, voornamelijk bedoeld om omgeving en achtergrond te oefenen.  
Een hondje en een kat, beide nageschilderd van een foto maar dan een beetje mijn eigen stijl van gemaakt. Ik weet nog niet goed hoe ik vacht moet schilderen, maar ik vind het gezicht van de kat wel mooi. 

Dat was het dan voor deze week! Hopelijk kan ik snel vaker updates gaan doen. Ik probeer het tekenen weer wat op te pakken. De inspiratie ontbreekt nog een beetje en ik merk dat ik er weer heel erg in moet komen. Uiteindelijk komt dat wel weer goed door vooral veel te proberen. Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Mooie schilderwerkjes weer! Vooral de laatste, die kat is echt heel mooi geworden!
    Leuk om weer eens wat kunstwerkjes van je te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen